De Twentsche voetbalschoolmachine draait alweer op volle toeren. Zo vlak voor aanvang van de najaarsmodule 2017 kunnen wij mededelen dat we weer gaan starten met privétrainingen, verzorgt door Mark Engberink (o.a. FC Twente, Heracles)

Helaas moesten we vorig seizoen regelmatig “nee” verkopen en dus zochten we een trainer die de fijne kneepjes vanuit het profvoetbal over kan brengen aan jonge spelers die (snel) beter willen worden. In overleg met de speler zal Mark zijn trainingen aanpassen op de behoefte. Door deintensieve begeleiding zal een speler snel progressie boeken. Deze privetrainingen zijn natuurlijk niet alleen voor toptalenten. Iedereen kan beter worden van deze trainingen. Vind je voetbal erg leuk, maar beheers je bepaalde aspecten nog niet goed genoeg, neem dan contact op.

Informatie en boekingen: info@twentschevoetbalschool.nl