3e cursusavond “Help ik word Techniektrainer” bij Juventa

Op 29 maart waren de trainers van de Twentsche voetbalschool voor de 3e keer te gast bij Juventa ’12.
In het kader van het project “Help ik word techniektrainer” worden trainers begeleid in oefenstof en organisatie, met de nadruk op techniektraining.
De 100 deelnemende kinderen en trainers van Juventa ’12 waren zeer enthousiast over het aangeboden programma en de inhoud.
De Twentsche voetbalschool zal over 3 weken weer aanwezig zijn om trainers aan te sturen en te voorzien van vernieuwende oefenstof.

Logo-TVS-2016-PDF

Deze cursus wordt beschikbaar gesteld door Karl van der Wel van payrollorganisatie Human Capital XS.
“Voetballen is meer dan bewegen alleen: sport verbroedert, leert kinderen samen een doel te bereiken, samen winst te vieren én verlies te incasseren.
Sport helpt kinderen zich te ontwikkelen en te integreren. Dat vergroot hun kansen. Ook later op de arbeidsmarkt.
En dat is van groot belang. Daarom biedt Human Capital XS deze mogelijkheid tot verdere ontwikkeling graag aan.”, aldus Karl.

HumanCapitalXS