Algemene informatie

Voor een goede voetballer zijn diverse vaardigheden van belang. Op straat voetballen is verleden tijd, daarom zal er beter en gerichter getraind moeten worden met de jeugd. De Twentsche Voetbalschool traint op specifieke vaardigheden zoals coördinatie- & loopscholing en techniektraining. Ons doel is zorgdragen voor optimale talentontwikkeling.

Plezier en leren gaan hand in hand

Op de Twentsche Voetbalschool leer je onder andere diverse schijn- en passeerbewegingen, afdraaibewegingen, snel voetenwerk, aanname van de bal etc. etc. Bij onze voetbalschool staat ontwikkeling centraal op ieders persoonlijke niveau en wordt er getraind in kleine trainingsgroepen, afhankelijk van leeftijd en niveau. Daarbij is de bal het middelpunt van de trainingsactiviteiten. Wie plezier heeft, leert snel. Daarom zijn onze trainingen altijd afgestemd op plezier, in combinatie met leren.

Wie kan zich inschrijven?

Ieder kind, zowel jongen als meisje, die de wil heeft om in zichzelf te investeren in de leeftijd van 6 t/m 13 jaar. Dit is de enige voorwaarde waaraan de spelers moeten voldoen. De Twentsche Voetbalschool traint op zondagmorgen en vrijdagmiddag met voetballer. Ieder kind krijgt 1 keer per week specifieke training naast de reguliere trainingen bij de club. De trainingen vinden plaats op de voetbalvelden van de Universiteit Twente in Enschede.