Maak kennis met Frank Eulderink

Mijn Naam is Frank Eulderink, oprichter van de Twentsche voetbalschool.

Samen met Rob Reekers ben ik in 2005 de Twentsche voetbalschool gestart op het trainingscomplex van FC Twente.  Het idee om een voetbalschool in de regio Twente te starten werd ondersteund door de toenmalige hoofd jeugdopleiding van FC Twente Erik ten Hag. Dit idee bleek een gat in de markt, meteen 160 kinderen die zich wilden inschrijven voor de Twentsche voetbalschool. Mijn compagnon Rob Reekers keerde al snel terug als trainer van diverse ( duitse) profclubs en vanaf 2017 heb ik zelf de leiding van de Twentsche voetbalschool in handen. In de jaren daarna is onze voetbalschool gegroeid in aantallen, nivo en in aantal activiteiten.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam en als teamleider sport en events op het sportcentrum van de UT en ben ik eigenaar van het concept Minisoccerbal.