Enorme toeloop Talentendag bij Rigtersbleek

ENSCHEDE – Maar liefst 150 kinderen deden vrijdag mee aan een talentendag van de Twentsche Voetbalschool bij voetbalvereniging Rigtersbleek!

Ze kregen professionele voetbaltraining en speelden een vier-tegen-vier toernooi. De deelnemertjes werden beoordeeld door scouts van FC Twente. De spelers Max Storm van GFC Goor en Luca Renssen van De Tubanters werden gekozen tot Talent van de dag. Tim ter Huurne (HSC’21) was de meeste talentvolle keeper. Alle prijswinnaars werden na afloop gehuldigd in een bomvolle kantine van Rigtersbleek.

Het was de laatste Talentendag in deze herfstvakantie. De Twentsche Voetbalschool was eerder deze week te gast in Groenlo, Apeldoorn, Deventer en Gramsbergen. Volgend jaar in de meiweek is de Voetbalschool op verschillende locaties weer van de partij. De finaledag is volgend jaar zomer in Enschede.