Veelgestelde vragen

Vanaf welke leeftijd kunnen kinderen mee doen?
7 t/m 13 jaar

Indeling trainingsgroepen
De groepen op de Twentsche voetbalschool worden kinderen op basis van hun niveau ingedeeld, indeling wordt bepaald door de coördinatoren op het veld.

Is mijn kind verzekerd?
Uw kind is tijdens de trainingen van de voetbalschool verzekerd door middel van ongevallen- en aansprakelijkheidsverzekering.

Moet je lid zijn van een voetbalvereniging om mee toe doen aan de trainingen van de voetbalschool?
Nee, uw kind hoeft niet lid te zijn van een voetbalvereniging. Iedere deelnemer krijgt de training op maat, en wij proberen van iedere voetballer op hun eigen nivo een betere spelers te maken.

Op wat voor een velden wordt er getraind?
Er wordt getraind op kunstgras.

Waar is de Universiteit Twente?
Ga naar het kopje informatie en klik dan op accommodatie, hier vindt u alle informatie over onze locatie en hoe je er kunt komen.

Hoe gaat de betaling?
Ga naar het kopje informatie en klik dan op prijzen, hier vindt u alle informatie over de betalingen.

Wat is jullie bankrekening nummer?
Reknr: NL60RABO0380312816

Gevonden voorwerpen?
Alle gevonden voorwerpen worden 2 weken bewaard, u kunt voor de gevonden voor werpen contact opnemen met Frank Eulderink of via twentschevoetbalschool@gmail.com of via de receptie van de Universiteit.

Hoe kom ik te weten of de training is afgelast?
Als de training om een bepaalde reden niet door gaat geven wij dit aan via de website en/of Facebook

Bij wie moet ik mijn kind afmelden als hij/zij ziek is?
Als uw kind ziek is stuur dan even een mail naar twentschevoetbalschool@gmail.com

Trainingstijden
Ga naar trainingen en klik hier op. In dit scherm kunt u op een datum klikken en dan komt de trainingstijd naar voren.

Vakantie activiteit

Slapen de kinderen tijdens het voetbal- & fun camp thuis?
Ja, de kinderen slapen gedurende het voetbal sport en fun camp thuis.

Wat doen jullie bij slecht weer?
Bij slecht weer gaan de activiteiten gewoon door, we hebben namelijk de mogelijkheid om in indoor zalen verder te gaan.

Hoe veel begeleiders per kind?
Tijdens het kamp komt u kind in een bepaald team terecht en ieder team heeft een eigen begeleider. Elk team bestaat ongeveer uit 10 kinderen

Hoe worden de kinderen ingedeeld?
De kinderen worden in verschillende teams ingedeeld. Alle teams bestaan uit kinderen van verschillende leeftijden.

Hoe gaat de betaling bij de krokus- en herfstvakantie en in de meiweek?
Het inschrijfgeld kan worden betaald middels de site (iDeal)

Hoe gaat de betaling bij het voetbal en fun camp?
Het inschrijfgeld kan worden betaald middels de site (iDeal)

Hoeveel kinderen komen er naar het voetbal en fun camp?
Er komen tussen de 80 en 100 kinderen per camp.