Home is, where my goal is!

En een van mijn goals is de Twentsche Voetbalschool.

Hier ben ik als trainer groot geworden en na 4 jaar achter de schermen te hebben gewerkt sta ik nu vanaf september weer wekelijks op het veld!

De afgelopen 6 jaren heb ik met veel plezier bij FC Twente als keeperstrainer gewerkt. Zo heb ik 2 landstitels, en 2 Bene League titels gewonnen met FC Twente Vrouwen gewonnen en hebben we in de Champions League onder andere gespeeld tegen Olympique Lyon, Glasgow City en FC Barcelona.

Tevens ben ik afgelopen jaar geslaagd voor mijn KC Pro, dit is het hoogste diploma voor een keeperstrainer in Europa. Deze studie werd gegeven door de keeperstrainer van Manchester United en oud Oranje, Frans Hoek en zat ik in de curusgroep met onder andere Oscar Moens(oud Oranje keeper) en Raimond van der Gouw(oud keeper van Manchester United).

Deze kennis en ervaring die ik de afgelopen jaren heb opgedaan wil ik graag overbengen op jonge, enthousiaste keepers en keepsters. Wij, als keepersteam, proberen zoveel mogelijk de keepers en keepsters op maat te laten ontwikkelen. Dit doen we door kleine groepen, een individuele ontwikkelingsplan, en groepen op niveau.

Ik heb er zin in!!! Jij ook? Meld je dan nu aan als lid van de Twentsche Voetbalschool en dan zie ik je in september!

roy

Groetjes