Individuele/duo training of  training in kleine groepjes

Vanaf 1 maart gaan wij een nieuw onderdeel aan ons pakket toevoegen. Met individuele training bereik je nog sneller resultaat, wij hebben hiervoor diverse mogelijkheden die op maat gemaakt kunnen worden.

In andere sporten is het gebruikelijk indien je in kleine groepen of individueel wilt werken aan bepaalde punten. De Twentsche voetbalschool gaat dit onderdeel ook aanbieden mede met ondersteuning van Rene Nijhuis en Remco van Leeuwen Rene was jarenlang trainer bij de voetbalacademie van FC Twente en Remco was techniektrainers bij Vitesse. In overleg gaan we bespreken waarin de speler wil verbeteren en gaan we voor jouw een specifiek programma maken van 4 weken, waarin de trainer je zal helpen om je doelen te bereiken. Individuele training kan zijn 1 op 1 maar ook met een aantal       ( maximaal 4) spelers van hetzelfde nivo. Bij interesse graag een mail sturen naar info@twentschevoetbalschool.nlen wij sturen u verdere informatie.