Module Techniektraining voorjaar 2024

De Twentsche Voetbalschool is de grootste en best gewaardeerde voetbalschool uit de regio Twente met meer dan 250 potentiële topvoetballers en keepers, zowel jongens als meisjes! Meer dan 60 kinderen zijn doorgestroomd naar de voetbalacademie van PEC Zwolle, de Graafschap, Feyenoord, Vitesse, PSV en FC Twente. Kom jij ook trainen op onze voetbalschool?

Inschrijven voor de Module Techniektraining is mogelijk voor iedere jongen of meisje in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar, die zich graag maximaal wil ontwikkelen. Check ons actuele trainingspakket met een actieprijs van € 99,00 en wacht niet te lang met inschrijven in verband met het beperkt aantal beschikbare plekken.

Het is niet meer mogelijk om je in te schrijven voor de module voorjaar 2024. De inschrijving voor module najaar 2024 gaat open op 1 april 2024.