Interview met Jort Ribbers

Interview met Jort Ribbers . Hij is doorgestroomd van de Twentsche voetbalschool naar Fc Twente!

1. Bij welke voetbalclub ben jij begonnen als voetballer?
    Ik voetbal vanaf mijn vierde jaar, eerst bij vv Klein Dochteren en daarna twee jaar bij Sportclub Lochem
  1. Op welke positie en in welk elftal speel jij nu?
    Ik voetbal nu bij FC Twente onder de 11 (tweede jaars E).  Ik speel vooral als aanvallende middenvelder, maar ook op de positie rechtsmidden. Ik ben linksbenig, maar mijn rechterbeen doet steeds meer mee.
  1. Wat is je favoriete voetbalclub?
    FC Twente en Real Madrid
  1. Wie is je favoriete profvoetballer?
    Cristiano Ronaldo
  1. waarom ben jij begonnen bij de Twentsche voetbalschool?
    Het leek me leuk, om naast de gewone trainingen bij de club echte techniektrainingen te hebben
  1. Bij welke betaald voetbalclub speel jij nu en sinds wanneer ?
    Ik speel vanaf augustus 2015 bij FC Twente onder de 11.
    Maart 2013 ben ik begonnen bij de trainingen bij FC Twente,
  1. Heb je nog technieken of andere dingen geleerd bij de Twentsche voetbalschool die je nu ook gebruikt? Zo ja welke?
    Ik voetbal nog graag met de soccerbal en heb bij de Twentsche voetbalschool vooral geleerd om vanuit beweging de bal aan te nemen
  1. Wat vond je het leukst bij de Twentsche voetbalschool?
    De verschillende partijvormen vond ik erg leuk