Interview met Luca Renssen

Interview met Luca Renssen  . Hij is doorgestroomd van de Twentsche voetbalschool naar Fc Twente!

1. Bij welke voetbalclub ben jij begonnen als voetballer?
    Bij Tubanters 1897 in Enschede toen ik vier jaar oud was
  1. Op welke positie en in welk elftal speel jij nu?
    Meestal op de linksbuiten positie
  1. Wat is je favoriete voetbalclub?
    Fc Twente
  1. Wie is je favoriete profvoetballer?
    Messi , om zijn voetenwerk en balcontrole  en Ronaldo vanwege zijn traptechniek
  1. waarom ben jij begonnen bij de Twentsche voetbalschool?
    Extra training om beter te worden, vooral mijn techniek wilde ik verbeteren.
  1. Bij welke betaald voetbalclub speel jij nu en sinds wanneer ?
    FC Twente E1, sinds augustus 2015
  1. Heb je nog technieken of andere dingen geleerd bij de Twentsche voetbalschool die je nu ook gebruikt? Zo ja welke?
    Bij de Twentsche voetbalschool werd mij geleerd dat voetenwerk belangrijk is, daarnaast schuinbewegingen met lichaam en specifieke passeer bewegingen zoals de Zidane.
  1. Wat vond je het leukst bij de Twentsche voetbalschool?
    Ik zat altijd in een leuke fanatieke groep samen met mijn tweelingbroer Noah Renssen, hierdoor kon ik goed aan mijn techniek werken. Ook de oefenvormen waar speciaal op positiespel werd getraind vond ik leerzaam.
  1. Wil je zelf nog iets kwijt?
    De trainingen heb ik altijd met plezier gedaan, ook de zomerkampen waren gezellig.