Jasper Stobbe – deelnemer 6 van de Twentsche voetbalschool naar een betaald voetbalclub in 2014 !

Wij sluiten 2014 af met het interview van Jasper Stobbe, die FC Twente D2 is komen versterken.
Ook de keepersafdeling van de Twentsche voetbalschool kan met 2 afgeleverde keepers in 2014  ( de Graafschap en FC Twente) trots zijn op hun werk om keepers verder door te ontwikkelen.

Jasper Stobbe - uitwedstrijd AZ Alkmaar

Hieronder vindt je de vragen.

1. Bij welke voetbalclub ben jij begonnen als voetballer?

Ik ben begonnen bij Sparta Enschede in F3

1. Op welke positie en in welk elftal speel jij nu?

Ik ben keeper  in D2 (O12) bij FC Twente

1. Wat is je favoriete voetbalclub?

FC Twente en FC Barcelona

1. Wie is je favoriete profvoetballer?

Mijn favoriete buitenlandse keeper is Neuer, van FC Bayern München en mijn favoriete Nederlandse keeper uit de Eredivisie is Robbin Ruiter .

1. waarom ben jij begonnen bij de Twentsche voetbalschool?

Om meer  keeperstraining te krijgen en daardoor dingen te verbeteren die ik lastig vond.

1. Bij welke betaald voetbalclub speel jij nu en sinds wanneer ?

Ik mocht meetrainen vanaf oktober 2013 en m.i.v. seizoen 2014/2015 ben ik vast aangenomen bij FC Twente Voetbalacademie.

1. Heb je nog technieken of andere dingen geleerd bij de Twentsche voetbalschool die je nu ook gebruikt? Zo ja welke?

Niet speciaal een techniek maar heb me wel  verbeterd in het uitkomen op een steekpass en

het één-op-één duel.

1. Wat vond je het leukst bij de Twentsche voetbalschool?

Erg leuk vond ik altijd het wedstrijdcircuit aan het eind van een module. Ik ben er erg trots op dat  ik 3 modules heb gewonnen.

1. Wil je zelf nog iets kwijt?

Alle jaren ging ik iedere  vrijdag met veel plezier naar de training. Ik vond altijd dat we een heel  leuk en klein groepje hadden met leuke trainers!