Kennis,vakbekwaamheid en ervaring bundelen.

Het is zo makkelijk gezegd, maar deze 3 kwalificaties bij elkaar brengen is alles behalve eenvoudig. Toch is onze zoektocht geslaagd. De Twentsche voetbalschool, Keeperschool Oost en Voetbalschool Oost slaan de handen in één. Hierdoor ontstaat een breed voetbalbolwerk die trainingen aanbieden voor spelers, keepers, trainers en verenigingen. Van Voetjebal (nieuw concept, voor jeugd van 2 t/m 5 jaar),de succesvolle 10-weekse techniekmodules in het voor- en najaar (voor 6 t/m 14 jaar), de voetbal, sport en fun camps, Master of the ball dagen op 10 verschillende locaties in de regio tot aan het geven van interne cursussen bij voetbalverenigingen die succesvol met de technische ontwikkeling van hun jeugd bezig willen zijn.

Tel daarbij op de fantastische trainingslocatie van de Universiteit Twente met al haar mogelijkheden, ons uitgebreide (nieuwe) arsenaal aan materialen en middelen, alle test- en meetapparatuur en meer dan 10 jaar voetbalschoolervaring en je praat over de meest toonaangevende voetbalopleiding  in de regio.

Frank Eulderink (Twentsche voetbalschool), Marcel de Vries (Keeperschool Oost) en Carlo Kastermans (Voetbalschool Oost) gaan met ingang van februari 2016 de samenwerking starten. Kennis,vakbekwaamheid en ervaring komen samen….en dat voor een zeer betaalbaar tarief!

Foto - samenwerking