Kleding bestellen Module Techniektraining

Trainen bij de Twentsche voetbalschool betekent ook trainen in de kledinglijn van de de TVS. Voor het eenmalige inschrijfgeld van € 39,95 ontvang je een windjack, shirt en een minisoccerbal van ons.

Wil je jouw Twentsche Voetbalschool tenue uitbreiden of een bestaand item vervangen? Dat kan middels het invullen van onderstaand formulier. Geef aan welk(e) item(s) je wilt bestellen en wij regelen het voor je.

Voor alle deelnemers graag de link invullen! Ook al is deze reeds eerder ingevuld

Weten wat je koopt? Klik hier voor meer informatie.

Kleding afhalen kan voor nieuwe deelnemers tijdens de informatieochtend  en voor kinderen die reeds langer bij ons trainen voorafgaand aan training 1 in de kantine van het sportcentrum van de UT. Betaling is contant of per pin mogelijk bij het afhalen.