master of the ball juventa

In navolging van de Talentdagen organiseert de Twentsche voetbalschool  vanaf  het seizoen 2015- 2016 een compleet nieuw programma genaamd “MASTER OF THE BALL”
Dit concept is gebaseerd op de laatste ontwikkelingen in jeugdvoetbal ( en o.a. de visie van Ajax). Het programma zal bestaan uit trainen en spelen met diverse soorten ballen en starten vanuit bijvoorbeeld loopladders naar het 1 tegen 1 duel. Kinderen trainen deze dag 3 blokken van 45 minuten met diverse onderdelen.

Belangrijk te vermelden is dat deze dag voor ieder kind toegankelijk is ongeacht in welk team of bij welke club je speelt. De insteek is om alle deelnemers een leuke dag te bezorgen. Kinderen betalen een bedrag van 25 euro en krijgen daarvoor de laatste ontwikkelingen in  techniektraining, coördinatie training en diverse partijvormen. Deelnemende kinderen worden om 9.45 uur verwacht en dag duurt tot ongeveer 14.30 uur. Als afsluiting krijgen de kinderen een kleine  ( techniek) trainingsbal, certificaat van de Twentsche voetbalschool,  Voetbalkoffer of rugzak , en een exclusief boek “Voetbal Tip en Trucs” om thuis mee aan de slag te gaan. Jaarlijks nemen er ongeveer 1000 kinderen deel aan onze voetbal vakantie activiteiten in de hele regio. Bovendien gaan de winnaars door naar de Finale in juni 2016, deze winnaars worden gekozen door scouts van betaald voetbalclubs.

juventa1

juventa2