Nieuwe hoofdsponsor Twentsche voetbalschool

Per 1 oktober jl. is uitzend-/payrollorganisatie Flexmen XS / Human Capital XS, met haar hoofdvestiging in Hengelo, hoofdsponsor van de Twentsche voetbalschool.

De Twentsche voetbalschool is verheugd over het feit dat deze organisatie ons initiatief een warm hart toedraagt.

Buiten het feit dat de roots van eigenaar/algemeen directeur Karl van der Wel gelegen zijn in de voetbalwereld, hebben Flexmen XS/Human Capital XS en de Twentsche voetbalschool ook beiden een grote maatschappelijke betrokkenheid.

Naast de reguliere trainingen en regionale vakantie-activiteiten wil de Twentsche voetbalschool samen met Flexmen XS / Human Capital XS graag het Vakantiefonds Twente verder uitbouwen. Dit fonds is een onderdeel van de Twentsche voetbalschool en biedt kansarme kinderen de mogelijkheid deel te nemen aan vakantie-activiteiten op de Universiteit Twente.

Wij willen graag met onderstaande beweegreden van Flexmen XS/ Human Capital XS onze samenwerking beklinken:

Voetballen is meer dan bewegen alleen: sport verbroedert, leert kinderen samen een doel te bereiken, samen winst te vieren én verlies te incasseren.

Sport helpt kinderen zich te ontwikkelen en te integreren. Dat vergroot hun kansen. Ook later op de arbeidsmarkt.

En dat vindt Karl van der Wel van groot belang. Daarom is Flexmen XS / Human Capital XS er trots op hoofdsponsor te zijn van de Twentse Voetbalschool.