Nieuwe hoofdsponsoren

Exite ICT en  Motorcycle Spare Parts steunen missie Twentsche Voetbalschool
Met het afsluiten van een tweejarig partnership met de Twentsche Voetbalschool investeert Exite ICT en MSP in het opleiden van jonge voetballers in de regio Twente.

Robbie Mulders, Chief Exite Officer: “Wij vinden het belangrijk dat de nieuwe generatie in onze thuisregio zonder financiële middelen ook de kans krijgt het eigen potentieel te ontplooien. De Twentsche Voetbalschool investeert daar op sportief en maatschappelijk vlak in, waardoor jonge voetballers doorstromen naar betaald voetbalclubs als FC Twente en Heracles Almelo. Dat is een missie met impact, die wij van harte ondersteunen.”

Exite ICT en de Twentsche Voetbalschool delen talentontwikkeling in het DNA. Mulders: “Om de beste te worden zijn vaardigheden nodig. Samen geloven wij dat plezier in wat je doet, het leerproces in beter worden versnelt. Jonge, ambitieuze voetballers schaven aantoonbaar hun skills bij via de focusgerichte trainingen van de Twentsche Voetbalschool. Waar wij bij Exite ons plezier vinden in de uitdagingen die ICT schept en het gave onderkomen waarin we werken, worden sportende kinderen happy van de extra aandacht en het perspectief dat de Twentsche Voetbalschool biedt. Als ik hen hoor zeggen: ‘met het shirt aan zijn er geen verschillen meer’, dan krijg je daar als mens een warm gevoel bij. Dat talent uiteindelijk binnen de regio kan blijven is natuurlijk het ultieme resultaat. Dat geldt niet enkel voor onze sector, maar ook zeker voor het voetbal.”

Doordat Exite samen met Motorcycle Spare Parts tot 2022 hoofdsponsor is, dragen voetballertjes komende twee jaar het logo van de ICT-leverancier op de borst. Ook zal Exite op andere materialen in en rond het veld te zien zijn. De bijdrage van Exite stelt daarnaast zeven kinderen in staat zich kosteloos in te schrijven voor het jaarlijkse Voetbal, Sport en Fun Camp. “Met het verbinden van onze naam sluiten we precies aan bij wat voetbal voor kinderen is: ‘excitement’. We zijn trots hieraan als regionale partner bij te dragen”, besluit Mulders.