Nieuwsbrief van April 2014

april 2014

Voetbal- & Fun Camps:

100% Pure Energie actie

De Twentsche Voetbalschool organiseert ook dit jaar weer de razend populaire Voetbal- & Fun Camps in de zomervakantie! Om mee te doen aan één van deze Voetbal- & Fun Camps hoef je geen lid te zijn van een voetbalvereniging en het maakt ook niet uit in welk team je speelt.

Zowel jongens als meisjes van 6 t/m 12 jaar kunnen zich inschrijven voor deze leuke en sportieve dagen! Samen met onze hoofdsponsor 100% Pure Energie hebben wij een super actie om voor 49 euro mee te kunnen doen. Zie onderstaande uitleg voor meer informatie.

Steek uw energie
in een fikse korting

Sluit aan bij de kampioen van Nederland

Onze hoofdsponsor 100% Pure Energie is door o.a. de consumentenbond en het Wereld Natuurfonds uitgeroepen tot groenste energieleverancier van Nederland. Dit kampioenschap is voor hen een goede reden om dat met ons en ù te vieren. Wie nu overstapt op de beste groene stroom van Nederland – die ook nog eens scherp geprijsd is – krijgt bij de inschrijving voor een Camp direct EUR 50 korting.

Dan betaalt u dus slechts EUR 49!

Meedoen met de actie en profiteren van EUR 50 korting? Kijk

op www.twentschevoetbalschool.nl en klik op de oranje button

met de tekst 50% korting op voetbal- en Funcamp. Kijk ook

op www.pure-energie.nl voor tarieven en meer informatie.

De actie loopt van 1 april tot 1 juli 2014.

Voetbal(talent)dagen Meiweek

Inschrijven voor onze diverse voetbal(talent)dagen in de meiweek kan momenteel nog. Wacht alleen niet te lang! Voor inschrijven en verdere informatie kijk je op onze website.

Inschrijven nieuwe module september 2014

Vanaf zaterdag 12 april 2014 is het mogelijk om je in te schrijven voor de module trainingen die start in september 2014. Inschrijven doe je via deze pagina.
Voor alle activiteiten (en acties) is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij!

Met vriendelijke groet,

Frank Eulderink

Twentsche voetbalschool

info@twentschevoetbalschool.nl