Proeftraining  Twentsche voetbalschool voor voetballers en keepers op vrijdag 28 augustus

De gratis proeftraining op vrijdag 28 augustus is bedoeld voor kinderen van 6  t/m 13  jaar die interesse hebben in de trainingen van de Twentsche voetbalschool, en graag een betere voetballer willen worden. Kinderen en ouders kunnen kennis maken met de techniek en coördinatie trainingen die wij wekelijks geven  aan meer dan 250 kinderen uit de hele regio.

De trainingen van de Twentsche voetbalschool worden wekelijks gegeven op de sportvelden van de Universiteit Twente in Enschede.

De oefenstof wordt gedurende de module aangepast aan het nivo van de kinderen. Deze training is bedoeld als voorbeeld training. De trainingen zijn bedoeld voor ieder kind dat graag een betere voetballer of keeper wil worden ongeacht in welk elftal of bij welke club hij of zij speelt. De trainingstijd is van 17.30 uur tot 18.45 uur voor de spelers en van 17.15 uur tot 18.15 uur voor de keepers. Er zijn wel een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

proef 1

proef 2

[contact-form-7 id=”2417″ title=”Proeftraining  Twentsche voetbalschool voor voetballers en keepers op vrijdag 28 augustus 2015″]