Inschrijving Voorspeeldag Selectieteams (tijdelijk) gesloten

Inschrijving Voorspeeldag Selectieteams  (tijdelijk) gesloten
Binnen 2 dagen zijn alle 120 plekken voor de Voorspeeldag op zondag 5 juli bezet. Wij kijken momenteel of wij een extra dagdeel kunnen organiseren om aan de grote animo tegemoet te komen. Graag onze site en social media in de gaten houden.

Update: het is vanaf nu mogelijk om je hieronder in te schrijven voor de extra Voorspeeldag op zondag 12 juli 2020. Klik hier om je in te schrijven.

Vanaf augustus 2020 start de Twentsche voetbalschool met een nieuw concept: 4 selectieteams onder leiding van een professionele staf voor jongens en meiden.

Wij hebben in de afgelopen jaren vaak de vraag van ouders gekregen om een concept zoals onderstaand beschreven op te zetten. In samenwerking met Remco van Leeuwen die als hoofd jeugdopleiding gaat fungeren zijn wij ervan overtuigd dat wij een sterk en duurzaam opleidingstraject kunnen neerzetten waarbij kwaliteit voorop staat. Remco heeft veel ervaring bij diverse betaald voetbalclubs (FC Utrecht en Vitesse) en heeft daarnaast jaren als jeugdtrainer en hoofd jeugdopleiding gewerkt in China en Dubai.

De nieuw te vormen opleiding zal onderdeel uitmaken van de Twentsche Voetbalschool en zal daarin als zijnde selectie teams een aparte afdeling vormen.

Uitgangspunten concept:

• De Twentsche Voetbalschool biedt met haar selectieteams programma een compleet opleidingstraject aan voor talentvolle jongens en meisjes in de leeftijd van 10 t/m 16 jaar
  • Uitgangspunt daarbij is dat de activiteiten weinig tot geen overlap moeten hebben op de trainingen bij de amateurclub. Wij streven ernaar om juist goed samen te werken met het kader van de amateurclub en willen spelers en speelsters maximaal ontwikkelen

Voorspeeldag Selectieteams

Heb jij de drive, het doorzettingsvermogen, de juiste instelling en wil jij je graag maximaal ontwikkelen onder de juiste weerstand? Meld je dan aan voor onze voorspeeldag voor onze selectieteams.Deze dag selecteren wij jongens en meisjes die het niveau en de instelling hebben om het maximale uit zichzelf te halen. Zie selectieteams voor meer informatie.