Accommodatie

› De Twentsche Voetbalschool verzorgt haar trainingen op de velden van de Universiteit in Enschede
› Adres: Sportcentrum Universiteit Twente Promenade 1 Enschede
› Tel: 053 4890001
› Routebeschrijving kunt u vinden op www.studentunion.utwente.nl

De Universiteit Twente ligt tussen Enschede en Hengelo en is goed bereikbaar met:
› Openbaar vervoer (trein en bus)
› Auto

Openbaar vervoer

Met de trein (stoptrein), uitstappen op station Enschede Drienerlo. Van hieruit vertrekken er regelmatig bussen richting universiteit (buslijn 1). De loopafstand vanaf station Enschede Drienerlo tot aan de hoofdingang van de Universiteit Twente is ongeveer 8-10 minuten.
Met de bus vanuit Enschede of Hengelo. Vanaf station Enschede met de buslijn 1 richting universiteit en vanaf station Hengelo met de buslijn 9 en/of 18 richting Enschede/Glanerbrug/Gronau (uitstappen bij de halte UT viaduct).

Voor het plannen van een reisroute naar de universiteit met het openbaar vervoer kunt u gebruik maken van het Reisadvies van 9292OV, dat is te vinden op www.9292ov.nl

Auto

Vanaf de A1 de A35 volgen richting Enschede. Neem de afslag nr. 26 Enschede-West/Universiteit. Houd de rechter rijstrook aan, volg aanwijziging Universiteit/Enschede-West. Aan het eind van de afslag, ga bij het stoplicht linksaf. Blijf de borden Universiteit volgen.