Proeftraining Twentsche voetbalschool inschrijving gesloten

De Twentsche voetbalschool organiseert op vrijdag 19 februari een gratis proeftraining voor kinderen van 6 t/m 14 jaar die interesse hebben in onze specifieke trainingen, en graag een betere voetballer of keeper willen worden. Gedurende deze training  kunnen jongens en meisjes kennis maken met de trainingen en de organisatie van de Twensche voetbalschool.

De inschrijving is gesloten!
Onze trainingen zullen in hoofdzaak bestaan uit techniek en coördinatie training in verschillende vormen, zowel met als zonder weerstand. Het belangrijkste onderdeel om te trainen in deze leeftijd is(basis) techniek. De oefenstof wordt gedurende de module aangepast aan het nivo van de kinderen (groep). De trainingen zijn bedoeld voor jongens en meisjes ongeacht in welk elftal of bij welke club je speelt. De trainingstijd is van 17.30 uur tot 18.45 uur en de proeftraining wordt gehouden op de velden van de Universiteit in Enschede.  Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.