Voetbal en keepers talentdagen!

De Twentsche Voetbalschool organiseert in samenwerking met de diverse voetbalclubs diverse voetbal en keepers talendagen in de herfstvakantie van maandag 13 oktober t/m vrijdag 17 oktober

Nieuw in de regio, en elke jongen en meisje van 6 t/m 12 jaar kan inschrijven !
In de herfstvakantie 2014 organiseren wij de 3e editie van de voetbal en keepers talentdagen in diverse regio’s.

De voetbalschool biedt kinderen onder andere de mogelijkheid om deze dag hun talent te laten zien aan de aanwezige scouts. Deze scouts zijn van verschillende betaald voetbalverenigingen uit de regio Overijssel en Gelderland. Daarnaast zal deze activiteit bestaan uit een deel techniektraining en natuurlijk wedstrijden spelen. Bovenal beleven kinderen een leuke voetbalactiviteit. Deze dag is voor iedereen toegankelijk, jongen of meisje, ongeacht nivo of welk team je speelt. Doelstelling is om iedereen een leuke dag te bezorgen. De voetbaltalentdagen worden in 10 regio’s in oost Nederland en in Duitsland gehouden. De winnaars en kinderen die worden opgenomen in de talentenpool worden uitgenodigd voor de finale in juni 2015 in Enschede. Deelnemende kinderen krijgen een compleet verzorgde voetbalactiviteit aangeboden met een leuke attentie na afloop. Daarnaast zijn er diverse prijzen te winnen. Er zijn wel een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Maandag 13 oktober Talentdag voor voetballers en keepers bij Rood zwart in Delden

Dinsdag 14 oktober Talentdag voor voetballers bij ASC Dalfsen

Woensdag 15 oktober Talentdag voor voetballers en keepers bij Kon. UD in Deventer

Donderdag 16 oktober  Talentdag voor voetballers en keepers bij vv Holten