Voetbal, Sport en Fun Camps 2019

De Twentsche Voetbalschool organiseert dit jaar de 12e editie van de razend populaire Voetbal- sport en en Fun Camps in de zomervakantie! Om mee te doen aan één van deze Voetbal- sport en Fun Camps hoef je geen lid te zijn van een voetbalvereniging en het maakt ook niet uit in welk team je speelt. Wij organiseren deze camps samen met een aantal partners,o.a. de Universiteit Twente, en FC Twente scoren in de wijk. Jaarlijks zijn deze camps gegroeid in aantallen maar ook zeker in organisatie en kwaliteit van het programma. Een uitbouw in programmering is mede ontstaan door de diversiteit aan andere sporten dat wordt aangeboden. De educatieve rol zal worden vervuld door de Pre University ( onderdeel van de Universiteit Twente). Daarnaast zijn er door de jaren heen samenwerkingsverbanden ontstaan met de Universiteit Twente,FC Twente,Menzis, diverse gemeenten in de regio,stichting Leergeld Enschede, academisch platform Twente en meerdere organisaties in de regio Twente. De maatschappelijke tak van de Twentsche voetbalschool ” Het vakantiefonds Twente” tracht ieder jaar meerdere kinderen uit gezinnen met een kleine portemonnee kinderen gratis deel te laten nemen aan onze camps. Voor kinderen die nooit op vakantie kunnen een unieke activiteit om samen te spelen met kinderen die wel in een situatie opgroeien waarin vakantie een normaal gegeven is.

Andere sporten
Voetballen is natuurlijk de hoofdzaak tijdens de camps. Echter op onze locatie laten wij de kinderen kennis maken met meerdere uitdagende sporten. Tennissen, zwemmen, boksen, atletiek en judo zijn voorbeelden van sporten die in het programma zijn opgenomen. Van andere sporten leer je veel dingen die je met voetbal kunt gebruiken. Daarnaast zijn verschillende sporten goed voor je ontwikkeling als kind. Het sportcentrum van de Universiteit Twente leent zich uitstekend voor de diversiteit aan sporten. Alle activiteiten zijn op loopafstand. De andere sporten worden gegeven door professionele trainers en/of sportdocenten van de Universiteit Twente.

Klik hier om je in te schrijven