Champions Leaque dagen 22 en 23 oktober

In 2007 organiseerde de Twentsche voetbalschool de eerste editie van de Champions leaque dagen bij vv Rigtersbleek. In de jaren daarna werd  jaarlijks ( of 2 keer per jaar) deze voetbal2daagse georganiseerd. Dit concept was ieder jaar een groot succes met 2 dagen diverse trainingen en wedstrijdvormen, een mooi tenue van een Europees topteam en 2 super dagen met je teamgenoten en trainer.

Vanaf 2013 werden de Talentdagen georganiseerd, echter jaarlijks krijgen wij meerdere verzoeken van ouders waarom de Champions Leaque dagen er niet meer zijn. In ons jubileumjaar zijn wij terug met dit mooie concept. Op onze huislocatie van de Champions leaque, vv Rigtersbleek in Enschede organiseren wij op donderdag 22 en vrijdag 23 oktober opnieuw deze voetbal2daagse.     De kosten zijn 65 euro per deelnemer voor het complete pakket te weten: Tenue Europees topteam, lunch met je team, certificaat, aandenken en 2 complete voetbaldagen. Voor kinderen die lid zijn van de Twentsche voetbalschool zijn de kosten 55 euro en je kunt ook een vriendje (hoeft geen lid te zijn van de Twentsche voetbalschool) meenemen die 55 euro betaalt en dus ook 10 euro korting krijgt. Deze dagen waren in het verleden vaak snel volgeboekt, dus weer er snel bij.

CL 1

CL 2

Let op! Voor kinderen die lid zijn van de Twentsche voetbalschool zijn de kosten 55 euro en je kunt ook een vriendje (hoeft geen lid te zijn van de Twentsche voetbalschool) meenemen die 55 euro betaalt en dus ook 10 euro korting krijgt.

Er zijn geen vrije plekken maar voor deze editie van Championsleaque dagen . Er bestaat wel de mogelijkheid om op de wachtlijst te komen indien er kinderen afvallen door bijvoorbeeld een blessure.

Indien u op de wachtlijst wil , graag een mail naar info@twentschevoetbalschool.nl